A little christmas tree sneakpeak.

Ik vind de kerstboom en alle kerstversiering eigenlijk het mooist in de avond, als het donker is en de lichtjes het hele huis verlichten en voor een gezellige sfeer zorgen.
Maar wij hebben vandaag de kerstboom opgetuigd en daar wilde ik alvast een little sneakpeak van geven.















Normaal gesproken tuigen we de boom op na sinterklaas maar we hadden niet eerder de tijd vandaag dat we het vandaag pas gedaan hebben.




























Vroeger hadden we vooral brons in de kerstboom hangen maar natuurlijk valt er zo nu en dan wel eens een kerstbal kapot dus nu hebben we het wat aangevuld met wit, goud en zoals je op de foto's hierboven ziet een soort licht roze met witte veren erin.

Dit zijn mijn favoriete kerstballen die in de boom hangen. En dit was de little sneakpeak voor vandaag, ik ga snel wat foto's maken als het wat donkerder is en natuurlijk deel ik die met jullie!


Liefs,
Lisa

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ameland #1