Ameland #6

Het echte herfstweer is begonnen..Wind, regen & de temperatuur gaat omlaag. Dus ik ben lekker met een kleedje & een kop warme chocolademelk op de bank gekropen om een update te schrijven over hoe het hier gaat.














Het is alweer 1,5 week geleden dat ik terug op de boot naar Ameland zat om weer op stal te gaan werken. Dat betekend dat ik alweer op de helft van de tijd hier zit, het gaat snel.. Dus ik geniet van elke dag!

Vorige week was het rustig, deze week heeft Duitsland vakantie & dat is te merken, meer ritten & voornamelijk Duitsers, misschien wordt m'n Duits dan toch nog een keer wat..



Doordat het vorige week wat rustiger was, had ik wel mooi de tijd om wat foto's van de paarden te maken. Zo heb ik Heinse nog even op de foto gezet, die groeit als kool.. We hebben Eagle mee naar het bos genomen, dat vond die helemaal niks in zijn eentje.. En ik heb Yorick gefotografeerd tijdens het rijden & we hebben blackfoto's van hem gemaakt, mooi model.

Zondag was het ook nog wat rustiger dus s'middags lekker naar het strand geweest om Renny & Wicher te fotograferen.

Ik hoop deze week ook nog even het bos in te kunnen om daar foto's te maken. Met de ritten door het bos zie ik hoe mooi het daar aan het worden is. De bladeren verkleuren, paddenstoelen komen uit de grond & als heel af en toe toch de zon door de bomen schijnt geeft dat een heel mooi beeld.



Ik zal snel nog wat foto's delen & een volgende update schrijven!


Liefs,
Lisa




Reacties

Populaire posts van deze blog

Ameland #1