Lisa van Dam Photography | Diergaarde Blijdorp

Afgelopen weekend was Laura een paar dagen hier en natuurlijk hebben we wat leuke dingen gedaan, zo zijn we zaterdag naar Diergaarde Blijdorp geweest in Rotterdam. Ik wilde eerst mijn camera niet meenemen omdat ik het soms toch lastig vind als ik op pad ben met iemand die geen foto's maakt, ik wil niet dat zij de hele tijd op mij aan het wachten zijn. Nou vond Laura dit helemaal geen probleem en heeft ze daar zelf ook even mijn camera geprobeerd. 
Ik ben blij dat ik hem uiteindelijk toch heb meegenomen, want de tijgers waren in voor wat mooie beelden, de olifanten waren lekker actief & die schattige welpjes moest ik natuurlijk ook even op de foto zetten.

Dit zijn een aantal van mijn foto's die ik zaterdag gemaakt heb...














































Liefs,
Lisa

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ameland #1