Telefoonhoesjes voor kerst.

Ik heb al heel lang hetzelfde telefoonhoesje om mijn telefoon zitten. Een hoesje met een marble printje maar nu met kerst vind ik het wel leuk om andere hoesjes erom heen te doen, het was toch tijd voor nieuwe.











Ik heb 2 verschillende hoesjes. 1 waarop staat Christmas loading... & 1 met mistletoe.



Momenteel heb ik het hoesje christmas loading om mijn telefoon zitten, deze vind ik wel heel leuk voor de dagen voor kerst.


Met kerst doe ik het mistletoe hoesje erom heen.



Beide hoesjes komen van aliexpress. Het fijne van aliexpress is dat ze voor (bijna) elke telefoon hoesjes hebben, ze heel veel keus hebben en lekker goedkoop zijn.


Hebben jullie ook leuke telefoonhoesjes speciaal voor kerst?

Liefs,
Lisa


Reacties

Populaire posts van deze blog

Ameland #1