Lisa van Dam Photography | Early Mornings.

Mijn moeder gaf gisteravond aan dat het vanmorgen waarschijnlijk erg mooi zou worden buiten. Mistig & een mooie zonsondergang, dus daar wilde ik natuurlijk graag even foto's van maken. Ik had vanmorgen wel moeite met het verlaten van mijn bed, maar eenmaal buiten met mijn camera werd ik beloond met een mooie zonsopkomst.









Door de moeite die ik had om uit bed te komen was mijn voorbereiding weer eens 0.. Dus daar stond ik in mijn trainingsbroek met m'n haar rommelig in een staart foto's te maken.


Het bovenstaande beeld zag ik toen ik aan kwam op de plek waar ik foto's wilde maken. Ik ben op 1 plek blijven staan omdat de zonsopgang nooit zo heel lang duurt en ik lopend was.


Er zijn 2 honden blaffend op me af komen rennen alsof ik een of andere dief op hun erf was.. Zo zie je ook weer even de verschillende soorten baasjes.. Gelukkig vind ik honden erg leuk.


Ik ben wel blij met de foto's die ik vanmorgen gemaakt heb, maar volgende keer ga ik toch wat beter voorbereid op pad..


Ik hou van de dauwdruppels in het gras s'ochtends & het is een heel mooi gezicht met de zonsopkomst!


& toen ik terug naar huis liep zag ik dit doorkijkje opeens. Waarbij de zon heel mooi op de achterste boom schijnt, waardoor de bladeren heel mooi oranje werden.

Gaan jullie wel eens vroeg op om de zonsopkomst te bekijken of te fotograferen?


Liefs,
Lisa

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ameland #1