Lisa van Dam Photography | Diergaarde Blijdorp

Ik ga vaak samen met mijn moeder op pad om foto's te maken, en sinds een jaar of 2 neemt ze me op mijn verjaardag mee op pad op foto's te maken & het leek me erg leuk om dat voor haar verjaardag ook te doen. Omdat ik toen ze jarig was op Ameland zat hebben we dat afgelopen woensdag even ingehaald en zijn we naar Diergaarde Blijdorp in Rotterdam gegaan!

Natuurlijk kwamen we thuis met een hele hoop foto's en vandaag zal ik een paar foto's laten zien die ik gemaakt heb.
















Ik heb het idee dat sinds ik echt foto's maak in de dierentuin ik niet meer de kans krijg om alle dieren te zien, het park is natuurlijk wel groot maar daarnaast blijf ik ook altijd lang bij de dieren kijken. Vooral bij de giraffen!


En tussendoor ook even wat vogeltjes & bloemetjes fotograferen..

















Ik had de foto's van de bloemen nog niet bekeken op mijn camera, dus ik was een beetje verbaast toen ik op de computer zag dat de achtergrond helemaal grijs is, terwijl deze bloem gewoon in de natuur stond. Maar ik ben wel heel blij met het resultaat, ik vind die regendruppeltjes altijd zo mooi!



Het viel me op dat alle dieren best wel actief waren, de leeuwen waren aan het spelen, dat was iets wat lastig om te fotograferen vanwege alle bomen en planten maar wel heel leuk om te zien. De 3 welpjes hebben we nog niet gezien, maar die kan je nu wel via de webcam volgen!





















De neushoorns heb ik volgens mij nog nooit zo actief gezien, de verzorgers waren bezig in de stallen dus moeder & dochter bleven maar rennen, wel erg leuk om te zien!
























Ik heb een erg leuke dag gehad & ben blij met de foto's die ik gemaakt heb!

Als je tips hebt over een andere dierentuin waar ik volgende keer naar toe kan, let me know!

& je kan me ook volgen op instagram of facebook om al eerder foto's voorbij te zien komen! @lisavandamphotography




Liefs,
Lisa



Reacties

Populaire posts van deze blog

Ameland #1