Ameland in Foto's #2

En deel 2 van de foto's die ik op Ameland gemaakt heb, dit keer natuurfoto's. Ik fotografeer het liefst dieren & natuur en van beide is er genoeg te vinden op Ameland!















Het Oerd
Het Oerd





















Het Oerd is een mooi natuurgebied helemaal op het puntje van Ameland, aan de kant van Buren.





















Ik ben vaak s'avonds na werk even doorgefietst naar het strand om de mooie zonsondergangen te zien.



Op de bovenstaande foto's zie je mijn uitzicht vanaf de boot, 1.5 week geleden.




 


Op mijn laatste dag op het eiland ben ik weer richting het Oerd gegaan, hier heb ik heerlijk rondgelopen, ben ik even verdwaald toen ik off road ging maar heb ik ook hele mooie foto's kunnen maken!



















En mijn laatste avond eindigde met een mooie zonsondergang!

Laat me onder in de reacties weten wat je van mijn foto's vind of als je de instellingen wilt weten!


Liefs,
Lisa

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ameland #1