Ameland in Foto's #1

Zoals beloofd zou ik nog wat foto's van Ameland delen! Ik heb verschillende dingen gefotografeerd, ik heb een aantal keer de paarden op de foto gezet maar ben ook wel eens als ik een dag vrij had de natuur in getrokken met mijn camera.

Heinse, 3 weken oud.

















Lotte met Emmerlie.













Lotte met Emmerlie & Laura met Nora















Ik heb Heinse een aantal keer op de foto gezet, het hengsten veulen van Anna, een merrie van de stal waar ik gewerkt heb. Op de foto is hij ongeveer een week of 2/3 (Hij is 2 weken eerder geboren).

Op de andere foto's staan Lotte & Laura, zij gingen naar het strand met de paarden en in plaats van zelf mee te gaan wilde ik graag nog een keer wat foto's maken van de paarden op het strand. Dat heb ik toen gedaan!



Suske, halster van horsebeadseu
Suske, halster van Horsbeadseu




















Naast alle prachtige Friezen stonden er ook een haflinger, een welsh & 2 ondeugende shetlanders en ja ondeugend waren ze zeker.
Hier probeerde ik foto's van het halster te maken, hiervoor had ik eerst Wiske gepakt maar die vond het eten & eigenlijk alles een stuk interessanter dan voor mij een beetje mooi staan voor de camera.
Toen heb ik het nog even met Suske geprobeerd en dat ging, zoals je kan zien een stuk beter!


Ik wilde de post niet te lang maken, dus morgen plaats ik nog wat foto's die ik daar gemaakt heb!



Liefs,
Lisa



Reacties

Populaire posts van deze blog

Ameland #1