Ameland #2

Ameland

Bijna 3 uur in de trein gezeten en een half uur in de bus, het leek een eeuwigheid te duren maar zojuist eindelijk op de boot gestapt om komende tijd op Ameland door te brengen.
Het is rustig op de boot, een aantal voetgangers & een handje vol auto's vertrekken richting het eiland, terwijl er een hele boot vol mensen terug kwam. 'Wat zal het dan rustig zijn' ging er door mijn hoofd, maar daar verbaasde ik me de vorige keren ook al over. Het eiland zit nu vooral heel vol met toeristen die jaarlijks terug komen voor het seizoen begint en kinderen die met school of andere organisaties op kamp zijn.

Ik heb nog totaal geen besef van hoe lang ik eigenlijk weg blijf, een maand is toch best lang.. Hoewel ik vrees dat de tijd daar voorbij zal vliegen. Een goede reden om extra te genieten van de tijd dat ik daar zit!

Vanaf morgen ga ik aan de slag op rijstal 't jutterspad, ik al dan vooral samen werken met Laura (+ een heleboel prachtige en lieve paarden). Ik heb er zin in om nieuwe mensen te leren kennen en nieuwe ervaringen om te doen.

De bootreis duurde een uur en ik heb maar een klein stukje getypt.. mijn blik dwaalde elke keer af naar buiten, kijkend naar de zee, de wolken & zon, de meeuwen die naast de boot vliegen.
Ondertussen is de boot aangekomen op het eiland, voor mijn gevoel is de bootreis dit keer een stuk sneller gegaan dan de afgelopen keer terug naar huis. Straks moet ik nog een klein stukje met de bus en dan kom ik aan op stal, waar ook mijn woning is. Een personeelshuis aan stal.

Ik ben heel benieuwd wat komende tijd mij gaat brengen, hopelijk een heleboel nieuwe ervaringen en mooie foto's! Uiteraard hou ik jullie op de hoogte.


Liefs,
Lisa

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ameland #1