Ameland #1

Ameland


Ik vertrek zondag 10 juni voor een maand naar Ameland en om iedereen af en toe te laten weten dat ik nog leef (vooral mijn lieve vriendinnen die momenteel volgens mij helemaal niet blij zijn vanwege dit idee..)maar ook voor mijn familie en voor mijzelf om later terug te lezen.




















Volgens mij denken veel mensen om mij heen dat ik gek geworden ben om voor een maand naar de andere kant van Nederland te vertrekken, nou als het aan mij ligt wordt dat nog veel langer.. Maar wie weet!

Het wordt alleen geen maand lang om 12.00 uit mijn bed rollen, het strand op om vervolgens daar om 16.00 wakker te worden als een kreeft, ergens in een restaurant aan een tafel te schuiven en daarna om 3.00 de kroeg uit te kruipen en weer mijn bed in te duiken.. Ik heb namelijk gesolliciteerd bij een paardenstal.

Op deze stal heb ik vorig jaar met mijn zusje een rit geboekt en zijn we over het strand gegaan, dat is toen zo goed bevallen dat ik dat graag een tijdje als werk wilde doen.
Afgelopen weekend heb ik op deze stal een proefdag gelopen en nu mag ik daar komende maand aan de slag.
De werkzaamheden die ik vooral uitvoer zijn paarden binnen en buiten zetten, stallen uit mesten en toeristen begeleiden tijdens de buitenritten.

Ik heb er onwijs veel zin in en hou jullie op de hoogte van alle 'spannende' avonturen ie ik daar ga beleven!


Liefs,
Lisa



Reacties

Populaire posts van deze blog

Ameland #5