Mijn 2018.

De jaren gaan echt veel te snel.. ging het vroeger ook altijd zo snel? Ik ben echt het idee dat het nog maar pas geleden is dat we 2018 begonnen en nu zie je vanaf morgen weer overal de verkeerde datum doorgekrast wordt omdat het alweer 2019 is.

Omdat ik zelf niet altijd stil sta bij wat ik eigenlijk allemaal doe vind ik het leuk om zo nu en dan even terug te kijken en hoe kan dat nou beter dan op oudjaarsdag terug te kijken op een heel mooi jaar.














Ik heb dit jaar zo ontzettend veel geleerd.
Ik heb 5 maanden op een eiland gezeten, ik heb nieuwe mensen leren kennen, mezelf iets beter leren kennen en ik ben er weer iets meer achter wat ik graag  wil doen.


Ik heb het geheugen van een zeef, daarom vind ik foto's maken zo fijn, op die manier heb ik een herinnering aan een gebeurtenis. Omdat ik veel foto's op facebook en instagram deel heb ik deze er even bij gehaald om de tijdlijn van afgelopen jaar te bekijken.




Zo begon ik in januari op de fotovakschool met de basisopleiding die 3 maanden duurde. Deze heb ik nu in de pocket dus in mijn toekomstplanning staat ook beginnen met de vakopleiding.

Ook zette ik in januari mijn eerste 2 tatoeages. Mijn sterrenbeeld (ram) en family.

Ik heb in maart voor een foto opdracht overnacht in een volkswagenbusje samen met een vriendin!




Een mooie ervaring, een ding wat ik van mijn  bucketlist kan strepen. Ondanks dat het zo onwijs koud was die nacht.


Helaas waren er ook minder leuke momenten afgelopen jaar, zo overleed in maart ons paard. Hij kon precies een jaar van zijn pensioen genieten, met heel veel nieuwe vriendjes.


Eind mei vertrok in richting Ameland, eerst voor een weekendje om vervolgens al heel snel weer terug te keren & 5 maanden te blijven.

Ik heb hier zo'n leuke tijd gehad. Ik was al verliefd op het eiland door onze vakantie vorig jaar en dat is alleen maar meer geworden door de prachtige zonsondergangen, zonsopkomsten & mooie natuur.

Ik heb heel veel nieuwe leuke lieve mensen leren kennen & vriendschappen gesloten.

Met die lieve mensen ook heel wat te gekke dingen beleefd en zoveel avonturen dat ik een boek vol zou kunnen schrijven.

Na een paar keer een week terug naar Gouda te zijn gegaan ben ik eind oktober weer helemaal terug gegaan naar Gouda.

Eenmaal terug in Gouda ben ik weer begonnen met fotografie en daarnaast ook begonnen met werken bij de Goudse manege, waar ik vroeger zelf heb leren paardrijden.




















Ik ben een week nadat ik terug in Gouda was weer richting het Noorden afgereisd (Friesland) om foto's te maken tijdens een halloween griezeltocht, hiermee ging ik onwijs uit mijn comfort zone!



Als laatste ben ik dit jaar ook nog begonnen bij de Jumbo, om mijn uren naast de manege op te vullen.
Ik heb altijd gezegt dat ik niet bij een supermarkt ga werken, gelukkig is het team waar ik nu in werk heel gezellig & vind ik het werk helemaal niet zo erg als ik dacht.





Dit waren mijn hoogte punten van 2018, ik ben blij dat ik het op deze manier terug kan lezen. op deze manier sta ik even stil bij alle dingen die ik het afgelopen jaar gedaan heb & wat een mooie en bijzondere dingen heb ik eigenlijk gedaan in 2018.

Ik ben helemaal klaar om in 2019 nog meer nieuwe dingen te doen, mooie momenten te beleven en dingen te ontdekken.


En ik wens jullie allemaal een heel mooi oud & nieuw, voorzichtig met het vuurwerk & rustig aan met alle champagne!


Liefs,
Lisa

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ameland #1

Ameland #5