Lisa van Dam Photography | Halloween Griezeltocht Bosmanege Bakkeveen.

Happy Halloween allemaal! 

Ik denk dat de meeste die halloween vieren dit afgelopen weekend al gedaan hebben. Ook ik heb iets gedaan met halloween dit jaar, ik ben namelijk afgelopen weekend afgereisd naar Friesland om op Bosmanege Bakkeveen foto's te maken tijdens de griezeltocht.










Ik twijfelde in eerste instantie heel erg of ik dit moest doen, want foto's maken in het donker is iets wat ik nog niet zovaak gedaan heb en ik leg de lat voor mezelf altijd erg hoog, maar ik zag het ook als een uitdaging dus ik heb besloten om het toch te doen.

Nu achteraf ben ik daar heel blij mee, ik vond het onwijs leuk om te doen, ik vind het altijd super leuk om nieuwe mensen te leren kennen & daarnaast heb ik er veel van geleerd.


Ik heb overdag foto's gemaakt van het decor. Zoals ik al zei was het op een manege dus naast het bos hadden ze ook heel leuk gebruik gemaakt van de 2 binnen bakken. De 1e bak was veranderd in een soort eng doolhof met allemaal griezels & de andere bak was het start & eindpunt waar ik onder andere (bij het startpunt) de groepsfoto's van de lopers heb gemaakt.



Het was heel leuk om te zien hoeveel tijd en energie erin gestoken had. De kostuums, schmink maar ook het opbouwen duurde meerdere dagen tot middernacht.


Er hebben zo'n 300 mensen de route gelopen, kinderen, tieners & volwassenen. Op het einde hebben we met een aantal mensen ook de route gelopen om alle griezels op te halen. Ik was vooral heel blij dat de meeste wel doorhadden dat we erbij hoorde & dat ze klaar waren anders had ik waarschijnlijk wel het hele bos bij elkaar gegild.


Ik ben nog bezig met het uitzoeken van de groepsfoto's, maar deze wilde ik wel vast met jullie delen. Op mijn facebook-pagina & die van Bosmanege Bakkeveen kunnen jullie nog meer foto's voorbij zien komen.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van de foto's vinden, laat het me vooral weten of als jullie nog tips hebben voor een eventuele volgende keer dan ben ik daar ook heel benieuwd naar!




Liefs,
Lisa







Reacties

Populaire posts van deze blog

Ameland #1