Christmas Themed Photoshoot.

Ik had een tijdje terug een fotoshoot voor mijn portfolio, ik wilde namelijk foto's met als thema kerst...














Mijn model was Tjerk, de haflinger van mijn buurvrouw die ik zelf ook een tijdje verzorgt heb. Hij vind eigenlijk alles wel prima, dus een ideaal model.





Ik had wat leuke kerst spullen meegenomen zoals een rood lint, een grote rode strik, een guirlande en zuurstokken (plastic).

Met deze spullen hebben we wat leuke foto's gemaakt. Ik vond zelf de guirlande met de grote rode strik het leukst staan, het rode lint bleef helaas niet zo mooi zitten als gehoopt, maar ik vond de foto waar Tjerk zijn tong uitsteekt wel heel erg grappig.




Mocht je nu zelf ook kerst foto's willen laten maken van je paard of een ander huisdier? Dat kan natuurlijk! Stuur een mail via info@lisavandamphotography.nl of ga naar www.lisavandamphotography.nl
















Voor de foto's zijn deze spullen beschikbaar, maar je mag natuurlijk ook altijd zelf met ideeën komen!

Wil je meer van mijn werk zien? Dat kan via mijn website www.lisavandamphotography.nl maar ook via mijn instagram of facebook-pagina.



Liefs,
Lisa

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ameland #1