Lisa van Dam Photography | Gezocht; Portfolio Modellen.

Ik ben een hobbyfotograaf maar ooit hoop ik dit toch professioneel te doen, dan is het fijn als ik aan potentiële klanten mijn portfolio kan laten zien, ik ben dus ook druk bezig om mijn portfolio te vullen. Een portfolio laat je werk zien, je style & het geeft mensen een idee voor een eventuele fotoshoot.











Momenteel ben ik opzoek naar wat modellen die graag voor mijn camera lens willen staan. Ik zoek...


  • Dieren met een bijzonder uiterlijk kenmerk of die iets bijzonders kunnen (Bijvoorbeeld; honden met een bijzondere kleur vacht, of paarden die vrijheidsdressuur kunnen.

  • Buiten, in het bos/park of een andere mooie plek in de omgeving. (eventueel; als je als eigenaar in het bezit bent van een trailer & rijbewijs en het is mogelijk met je paard dan kunnen we ook verder weg.)

  • Paarden; die (evt los) even stil kunnen staan
  • Honden; die luisteren naar 'zit & blijf' 

  • De foto's mogen met of zonder eigenaar zijn.

  • De foto's kunnen gebruikt worden voor mijn online portfolio, website & social media. 


Ik vraag voor de fotoshoot wel een vergoeding van €15,00, je ontvang dan via de mail 7 foto's door mij uitgezocht & bewerkt met een klein logo in de hoek, in kleur en diezelfde foto's ook zwartwit. Bij bestellen is mogelijk. En ik zoek mensen die in (de omgeving van) Gouda wonen.


Natuurlijk heb ik zelf ook een aantal ideeën voor de shoots die ik zou willen doen. 

  • Een bonte pony met vingerverf & veren (indianen style)
  • Een paard dat vrijheidsdressuur kan (het liefst ook stijgeren)
  • Detailfoto's (Paarden; oog, neus, oren, ect.)

  • Een hond die op de camera af komt rennen
  • De band tussen hond & baas
  • seizoensfoto (momenteel herfst, binnenkort winter.. Hopelijk in de sneeuw)

Nu heb ik het in de bovenstaande tekst vooral over paarden en honden gehad omdat die het meest op de foto gezet worden wat huisdieren betreft, maar als je een ander huisdier hebt (kat, vogels, ect) mag dat natuurlijk ook!



Denk je dat jij het geschikte model in huis hebt voor mijn foto's? Stuur dan een mailtje naar info@lisavandamphotography.nl of via mijn facebook-pagina met wat informatie over jullie, een foto van je huisdier & waar jullie vandaan komen.


Ik kan helaas niet iedereen op de foto zetten maar ik zal meerdere modellen uitkiezen.

Ik kijk uit naar al jullie berichtjes!


Liefs,
Lisa





Reacties

Populaire posts van deze blog

Ameland #1