Ameland #5

Ameland

Eigenlijk vind ik de titel Ameland #5 niet helemaal gepast, want ik schrijf dit terwijl ik alweer 4 dagen thuis ben.
Ik heb de afgelopen tijd weinig, nou ja zeg maar gerust niks.. geschreven.
Ik had het erg druk, en de tijd die ik vrij had heb ik vooral besteed aan volop genieten.













Het laatste dat ik schreef was nog toen ik op stal werkte, ondertussen zijn we bijna 2 maanden verder en ben ik thuis van een 2e baantje op Ameland.
Afgelopen 6 weken heb ik namelijk in een souvenierswinkel & receptie gewerkt op een camping in Buren.
Tussen de tijd op stal en het werk in de winkel ben ik een week thuis geweest. Ik vond het werk in de winkel terwijl ik op stal aan het werk was, en omdat ik graag langer op het eiland wilde blijven heb ik daar gesolliciteerd en mocht ik de maanden tussen dat ik op stal werkten daar aan de slag!

Ik heb in de 6 weken dat ik daar werkte super leuke mensen leren kennen, onwijs leuke dingen gedaan & mooie foto's gemaakt (al zeg ik het zelf..)
Ik plaats aankomende dagen een artikel met wat foto's die ik op het eiland gemaakt heb!

Zoals ik aan het begin van dit artikel al zei ben ik nu weer even thuis, zo'n 3 weken.. En dan ga ik weer terug naar het eiland om nog ongeveer 6 weken op stal te werken!
Ik zal de laatste week september, de hele week oktober & een paar dagen van November daar aan het werk zijn en daarna zoals het er nu uit ziet weer terug komen.

Wat ik daarna ga doen weet ik nog niet, ik ben opzoek naar wat leuks dus mocht je wat weten let me know! Ik sta open voor een nieuw avontuur!






Liefs,
Lisa

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ameland #1