Ameland #3

Ameland

Dag 3 op Ameland, vanaf vanavond tot donderdagavond zit ik hier
even ‘alleen’, gelukkig zijn er overdag genoeg mensen op stal en
s’avonds vermaak ik me ook wel.
Vandaag weer hard gewerkt, geen rit maar er is altijd genoeg te
doen.
Zet de paarden 10 seconden op hun plek en het ligt weer vol met
mest, terwijl je net klaar bent met alles schoonmaken...




Vandaag heb ik Oeds gelongeerd, die heeft een week of 2,3 vakantie gehad dus tijd om hem weer wat beweging te geven zodat die hopelijk
binnenkort mee naar buiten kan. Rechtsom deed hij erg goed, links
om vond hij lastig. Maar daar gaan we aan werken, morgen weer een
dag.
Vandaag ben ik ook helemaal alleen op pad geweest met Sybren, het meest
brave paard wat ik ooit gezien heb, volgens mij kan je een kanon 
naast zijn hoofd afschieten en dan vliegt hij er waarschijnlijk
nog steeds niet vandoor. Maar de wind, hoge golven & hoeveelheid
vrolijk rond rennende kinderen overal maakte hem wel nog wat
voorwaartser dan normaal.

Voor vandaag vind ik het wel weer mooi geweest, ik duik snel mijn
bed in om morgen weer fris en fruitig om 8.00 naast mijn bed te
staan.



Slaaplekker allemaal!


Liefs,
Lisa

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ameland #1